joi, 15 noiembrie 2012

Știe_stînga_ce_face_dreapta

Acesta e numele noului blog în care voi posta articole ce țin de principalele teme (și nedumeriri) care mă interesează în calitate de cetățean al Terrei: deconstrucție politică & concordie socială .
Nu mi-am propus o periodiocitate metronomică: totul depinde de timpul disponibil & premizele suficient de importante pentru a pretexta o postare. Eu zic că merită, măcar și din motivul că au trecut timpurile cînd (mîna) stîngă să-nu-știe-ce-face (mîna) dreaptă în domeniile de interes public!
O precizare absolut necesară: nu îmi doresc angajare politică ori partizanat funciar. Contribuția mea publicistică o văd mai curînd pe linia avansată de intelectuali de marcă ca Michel Foucault & Roland Barthes, Jacques Derrida & Julia Kristeva, Deleuze & Guattari sau mai puțin frecventații Jonathan Rutherford & Richard Appignanesi. Parafrazînd eseul post-semiotic al lui Jonathan Culler, reflecțiile mele vor urmări mai curînd să identifice și să facă public „ceea ce puterea (mentalitatea, cultura etc)represează ori iluminează, tăinuind”!
Intenționez totodată să mențin dialogul cultural cu inserții din creația celor mai interesanți artiști ai lumii, unii dintre care mi-au încredințat în mod expres imagini pentru coperțile cărților mele personale apărute deja.
Link spre blog:
http://stiestingacefacedreapta.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu